Oferta: ds. działalności kulturalnej

Data publikacji: 2012-09-11
Nr ref.: WKiSz/39/2012
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. działalności kulturalnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-10-08

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów dokumentów dot. tworzenia, likwidacji i przekształceń miejskich instytucji kultury, w tym m.in: opracowywanie projektów statutów tych instytucji, opiniowanie ich regulaminów organizacyjnych
  • prowadzenie bieżącej analizy funkcjonowania miejskich instytucji kultury oraz cykliczne formułowanie opinii o ich funkcjonowaniu
  • prowadzenie kontroli w podległych miejskich instytucjach kultury oraz monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
  • przygotowywanie dla komisji konkursowej oceny ofert z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i tradycji, składanych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w celu ich powierzania lub wspierania z budżetu Miasta
  • prowadzenie spraw związanych z wybranymi ofertami powierzanymi do realizacji lub wspieranymi z budżetu Miasta (w tym m. in. przygotowywanie umów i przekazywanie środków) oraz prowadzenie nadzoru nad ich realizacją i sprawozdawczością z ich wykonania
  • prowadzenie kontroli finansowej zadań wspieranych i powierzanych przez Miasto, w tym : opracowywanie wydziałowego planu kontroli, bieżący nadzór nad realizacją zadań publicznych oraz ocena stanu ich realizacji

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - kierunki artystyczne, humanistyczne, kulturoznawstwo, prawo
  • doświadczenie na stanowiskach merytorycznych w jednostkach kultury lub innych podmiotach prowadzących działalność kulturalno-artystyczną
  • dobra znajomość zagadnień dot. funkcjonowania instytucji kultury
  • dobra znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innych aktów prawnych regulujących wspieranie działalności kulturalnej
  • znajomość kultury Miasta, ze szczególnym uwzględnieniem roli i funkcji miejskich instytucji kultury, stowarzyszeń, fundacji, związków twórczych, agencji artystycznych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia w zakresie komunikacji społecznej, zarządzania instytucjami kultury
  • doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego nadzorujących instytucje kultury

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: wymaga bezpośredniego i ciągłego kontaktowania się  z innymi pracownikami i instytucjami; wykonywana z wykorzystaniem komputera; wymaga przemieszczania się na terenie M. Poznania oraz udziału w imprezach kulturalnych; stanowisko zlokalizowane w części budynku, która nie jest dostosowana do potrzeb  osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym  nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewkisz.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-10-08 13:42