Oferta: ds. instytucji kultury

Data publikacji: 2015-01-14
Nr ref.: KL/4/2015
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. instytucji kultury

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-02-18

Zakres podstawowych czynności

  • nadzór nad miejskimi instytucjami kultury w Poznaniu
  • prowadzenie kontroli i czynności pokontrolnych w miejskich instytucjach kultury, w tym m.in. w zakresie wykorzystania dotacji na realizację zadań zleconych
  • prowadzenie spraw związanych z organizacją miejskich instytucji kultury, w tym m.in. dokumentacji związanej z ich tworzeniem, likwidacją i przekształceniami
  • prowadzenie postępowań z zakresu wydawania decyzji i zezwoleń na organizację imprez masowych z obszaru kultury

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym w jednostce publicznej lub jednostce kultury w obszarze nadzoru działalności kulturalno-artystycznej
  • bardzo dobra znajomość aktów prawnych z zakresu działalności kulturalnej, finansów publicznych, bezpieczeństwa imprez masowych
  • bardzo dobra obsługa komputera - pakiet MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wiedza na temat obszaru kultury w Poznaniu, w tym roli i funkcji miejskich instytucji kultury
  • doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest dostosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KL_4_2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2015-02-18 14:08