Oferta: ds. instytucji kultury

Data publikacji: 2015-06-24
Nr ref.: KL/85/2015
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. instytucji kultury

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-07-30

Zakres podstawowych czynności

  • nadzór nad miejskimi instytucjami kultury w Poznaniu
  • prowadzenie kontroli i czynności pokontrolnych w miejskich instytucjach kultury (w tym m. in. w zakresie wykorzystania dotacji na realizację zadań zleconych)
  • prowadzenie spraw związanych z organizacją miejskich instytucji kultury (w tym m. in. dokumentacji związanej z ich tworzeniem, likwidacją i przekształceniami)
  • prowadzenie postępowań z zakresu wydawania decyzji i zezwoleń na organizację imprez masowych z obszaru kultury

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy w obszarze nadzoru działalności kulturalno - artystycznej na stanowisku administracyjnym w jednostce publicznej lub jednostce kultury
  • bardzo dobra znajomość aktów prawnych z zakresu działalności kulturalnej, finansów publicznych, bezpieczeństwa imprez masowych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera- pakiet Office

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe- zarządzanie instytucjami kultury/ menedżer kultury
  • wiedza na temat obszaru kultury w Poznaniu, w tym roli i funkcji miejskich instytucji kultury
  • doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KL_85.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2015-07-30 09:15