Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2017-11-20
Nr ref.: Kl/172/2017
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-01-04
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją budżetu w zakresie kultury
- przygotowywanie wniosków dotyczących realizacji budżetu, zmian i przeniesień w budżecie Miasta oraz wykonywanie prac związanych ze zmianami zatwierdzonymi uchwałą budżetową, w tym z urealnianiem planów finansowych w zakresie kultury
- kontrolowanie i opiniowanie projektów planów oraz preliminarzy budżetowych opracowanych przez miejskie instytucje kultury, przygotowywanie projektu planu finansowego Wydziału
- sprawdzanie i opracowywanie sprawozdań miejskich instytucji kultury, przygotowywanie sprawozdań finansowych Wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu finansów i rachunkowości
- przynajmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansów i księgowości
- wiedza z zakresu finansów publicznych
- dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem instytucji kultury
- bardzo dobra znajomość Excela
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej lub w instytucjach kultury w zakresie dotowania i rozliczania budżetu instytucji
- doświadczenie w zakresie kontroli finansowej
- studia podyplomowe, kursy z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rozliczania dotacji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca także wyjść poza miejsce pracy; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2018-01-04 11:41