Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2020-01-10
Nr ref.: Kl/6/2020
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2020-05-28
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją budżetu w zakresie kultury
- przygotowywanie wniosków dotyczących realizacji budżetu, zmian i przeniesień w budżecie Miasta oraz wykonywanie prac związanych ze zmianami zatwierdzonymi uchwałą budżetową, w tym z urealnianiem planów finansowych w zakresie kultury
- kontrolowanie i opiniowanie projektów planów oraz preliminarzy budżetowych opracowanych przez miejskie instytucje kultury, przygotowywanie projektu planu finansowego Wydziału
- sprawdzanie i opracowywanie sprawozdań miejskich instytucji kultury, przygotowywanie sprawozdań finansowych Wydziału
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu finansów i rachunkowości
- minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe, w tym przynajmniej roczne w obszarze finansów
i księgowości - wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
- dobra znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem instytucji kultury
- umiejętność analizowania wielkości ekonomicznych i sporządzania ich zestawień
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej lub w instytucjach kultury w zakresie dotowania i rozliczania budżetu instytucji
- doświadczenie w zakresie kontroli finansowej
- studia podyplomowe, kursy z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, rozliczania dotacji
- podstawowa wiedza z zakresu finansowania projektów ze środków UE
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednia obsługa klienta
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Kl/6/2020 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2020-05-28 14:31