Oferta: ds. działalności kulturalnej
Data publikacji: 2012-09-11
Nr ref.: WKiSz/39/2012
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: ds. działalności kulturalnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-10-08
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów dokumentów dot. tworzenia, likwidacji i przekształceń miejskich instytucji kultury, w tym m.in: opracowywanie projektów statutów tych instytucji, opiniowanie ich regulaminów organizacyjnych
- prowadzenie bieżącej analizy funkcjonowania miejskich instytucji kultury oraz cykliczne formułowanie opinii o ich funkcjonowaniu
- prowadzenie kontroli w podległych miejskich instytucjach kultury oraz monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
- przygotowywanie dla komisji konkursowej oceny ofert z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i tradycji, składanych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w celu ich powierzania lub wspierania z budżetu Miasta
- prowadzenie spraw związanych z wybranymi ofertami powierzanymi do realizacji lub wspieranymi z budżetu Miasta (w tym m. in. przygotowywanie umów i przekazywanie środków) oraz prowadzenie nadzoru nad ich realizacją i sprawozdawczością z ich wykonania
- prowadzenie kontroli finansowej zadań wspieranych i powierzanych przez Miasto, w tym : opracowywanie wydziałowego planu kontroli, bieżący nadzór nad realizacją zadań publicznych oraz ocena stanu ich realizacji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - kierunki artystyczne, humanistyczne, kulturoznawstwo, prawo
- doświadczenie na stanowiskach merytorycznych w jednostkach kultury lub innych podmiotach prowadzących działalność kulturalno-artystyczną
- dobra znajomość zagadnień dot. funkcjonowania instytucji kultury
- dobra znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innych aktów prawnych regulujących wspieranie działalności kulturalnej
- znajomość kultury Miasta, ze szczególnym uwzględnieniem roli i funkcji miejskich instytucji kultury, stowarzyszeń, fundacji, związków twórczych, agencji artystycznych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- kursy i szkolenia w zakresie komunikacji społecznej, zarządzania instytucjami kultury
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego nadzorujących instytucje kultury
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: wymaga bezpośredniego i ciągłego kontaktowania się z innymi pracownikami i instytucjami; wykonywana z wykorzystaniem komputera; wymaga przemieszczania się na terenie M. Poznania oraz udziału w imprezach kulturalnych; stanowisko zlokalizowane w części budynku, która nie jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewkisz.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-10-08 13:42