Oferta: kierownik oddziału ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2021-03-23
Nr ref.: Kl/41/2021
Wydział: Wydział Kultury
Stanowisko: kierownik oddziału ds. planowania i realizacji budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-04-19
Zakres podstawowych czynności
Kierowanie zespołem i nadzór nad realizacją zadań Oddziału, w tym m.in. nad:
- planowaniem i realizacją budżetu Wydziału Kultury, w szczególności w zakresie dotacji udzielanych miejskim instytucjom kultury
- analizą planów działalności przyjętych przez miejskie instytucje kultury oraz poprawnością sprawozdań z ich realizacji
- procedurą zawierania umów o udzielenie dotacji miejskim instytucjom kultury oraz kontrolą prawidłowości dysponowania przez nie środkami dotacyjnymi
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - kierunki ekonomiczne, prawo i administracja
- co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze finansowo-księgowym
- bardzo dobra znajomość problematyki dotyczącej finansów publicznych i rachunkowości oraz specyfiki udzielania i rozliczania dotacji w sektorze kultury
- bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury
- biegła obsługa arkusza kalkulacyjnego
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w kierowaniu zespołem lub projektem
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolą finansową (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi)
- doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy - ul. 3 Maja 46, Poznań
- praca głównie przy komputerze
- wyjścia poza miejsce pracy
- bezpośrednia obsługa klienta
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wpływ na kształtowanie życia kulturalnego w Poznaniu
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Stoińska
Data wytworzenia informacji: 2021-04-16 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2021-04-19 13:27