Oferta: ds. kontroli dostępu
Data publikacji: 2013-06-21
Nr ref.: Nr ref. ZOU /30/2013
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. kontroli dostępu
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-07-18
Zakres podstawowych czynności
· bieżące monitorowanie i aktualizowanie dokumentów związanych z ochroną obiektów, w szczególności planów ochrony
· nadzorowanie montażu oraz prawidłowej obsługi serwisowej instalacji systemu technicznego i elektronicznego zabezpieczenia mienia i osób
· koordynowanie działań związanych z prowadzeniem elektronicznej ewidencji osób uprawnionych do przebywania w siedzibie UMP po godzinach urzędowania
· współpraca w opracowywaniu rozwiązań sposobu zabezpieczenia obiektów
· uczestniczenie w kontrolach stanu zabezpieczeń budynków
· przygotowywanie oraz obsługa dokumentów i umów z zakresu zabezpieczenia mienia i osób w obiektach
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie - kierunki techniczne,
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą techniczną budynków lub w zakresie serwisowania infrastruktury technicznej we współpracy z firmami zabezpieczającymi mienie
- komunikatywność
- umiejętność organizowania pracy własnej
- dobra znajomość Pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość programu AutoCAD
- licencja pracownika zabezpieczenia technicznego i lub II stopnia
- świadectwo kwalifikacji typu E uprawniające do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymagająca dużej sprawności ruchowo - fizycznej, dodatkowo wymaga przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu i instytucjami na terenie Miasta Poznania.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze_ZOU_30_2013.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2013-07-18 14:35