Oferta: ds. kontroli dostępu

Data publikacji: 2013-06-21
Nr ref.: Nr ref. ZOU /30/2013
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. kontroli dostępu

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-07-18

Zakres podstawowych czynności

· bieżące monitorowanie i aktualizowanie dokumentów związanych z ochroną obiektów, w szczególności planów ochrony

· nadzorowanie montażu oraz prawidłowej obsługi serwisowej instalacji systemu technicznego i elektronicznego zabezpieczenia mienia i osób

· koordynowanie działań związanych z prowadzeniem elektronicznej ewidencji osób uprawnionych do przebywania w siedzibie UMP po godzinach urzędowania

· współpraca w opracowywaniu rozwiązań sposobu zabezpieczenia obiektów

· uczestniczenie w kontrolach stanu zabezpieczeń budynków

· przygotowywanie oraz obsługa dokumentów i umów z zakresu zabezpieczenia mienia i osób w obiektach

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie - kierunki techniczne,
  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą techniczną budynków lub w zakresie serwisowania infrastruktury technicznej we współpracy z firmami zabezpieczającymi mienie
  • komunikatywność
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • dobra znajomość Pakietu MS Office

Wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość programu AutoCAD
  • licencja pracownika zabezpieczenia technicznego i lub II stopnia
  • świadectwo kwalifikacji typu E uprawniające do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca wymagająca dużej sprawności ruchowo - fizycznej, dodatkowo wymaga przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu i instytucjami na terenie Miasta Poznania.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze_ZOU_30_2013.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2013-07-18 14:35