Oferta: ds. kontroli dostępu

Data publikacji: 2014-06-27
Nr ref.: ZOU /53/2014
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. kontroli dostępu

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-08-01

Zakres podstawowych czynności

  • bieżące monitorowanie i aktualizowanie dokumentów związanych z ochroną obiektów,
    w szczególności planów ochrony
  • nadzorowanie montażu oraz prawidłowej obsługi serwisowej instalacji systemu technicznego i elektronicznego zabezpieczenia mienia i osób
  • koordynowanie działań związanych z prowadzeniem elektronicznej ewidencji osób uprawnionych do przebywania w siedzibie UMP po godzinach urzędowania
  • współpraca w opracowywaniu rozwiązań sposobu zabezpieczenia obiektów
  • uczestniczenie w kontrolach stanu zabezpieczeń budynków
  • przygotowywanie oraz obsługa dokumentów i umów z zakresu zabezpieczenia mienia
    i osób w obiektach

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie minimum średnie - kierunki techniczne
  • doświadczenie w pracy związanej z zabezpieczeniem/ochroną mienia i obsługą systemów teleinformatycznych
  • wiedza techniczna z zakresu obsługi systemów kontroli dostępu
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony osób i mienia
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • dobra znajomość Pakietu MS Office (szczególnie Excel)

Wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość programu AutoCAD
  • licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia
  • świadectwo kwalifikacji typu E uprawniające do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga też sprawności ruchowo - fizycznej
i przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu i instytucjami na terenie Miasta Poznania.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WZOU_53.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-08-01 09:33