Oferta: ds. kontroli dostępu
Data publikacji: 2014-06-27
Nr ref.: ZOU /53/2014
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. kontroli dostępu
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-08-01
Zakres podstawowych czynności
- bieżące monitorowanie i aktualizowanie dokumentów związanych z ochroną obiektów,
w szczególności planów ochrony - nadzorowanie montażu oraz prawidłowej obsługi serwisowej instalacji systemu technicznego i elektronicznego zabezpieczenia mienia i osób
- koordynowanie działań związanych z prowadzeniem elektronicznej ewidencji osób uprawnionych do przebywania w siedzibie UMP po godzinach urzędowania
- współpraca w opracowywaniu rozwiązań sposobu zabezpieczenia obiektów
- uczestniczenie w kontrolach stanu zabezpieczeń budynków
- przygotowywanie oraz obsługa dokumentów i umów z zakresu zabezpieczenia mienia
i osób w obiektach
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie - kierunki techniczne
- doświadczenie w pracy związanej z zabezpieczeniem/ochroną mienia i obsługą systemów teleinformatycznych
- wiedza techniczna z zakresu obsługi systemów kontroli dostępu
- znajomość przepisów z zakresu ochrony osób i mienia
- umiejętność organizowania pracy własnej
- dobra znajomość Pakietu MS Office (szczególnie Excel)
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość programu AutoCAD
- licencja pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia
- świadectwo kwalifikacji typu E uprawniające do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga też sprawności ruchowo - fizycznej
i przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu i instytucjami na terenie Miasta Poznania.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-08-01 09:33