Oferta: ds. koordynacji i planowania zamówień publicznych
Data publikacji: 2017-07-05
Nr ref.: ZOU/108/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. koordynacji i planowania zamówień publicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-08-02
Zakres podstawowych czynności
- obsługa korespondencji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- administrowanie Elektroniczną Bazą Zamówień
- wykonywanie zadań związanych z publikacją ogłoszeń i informacji o prowadzonych w Urzędzie postępowaniach
- koordynowanie udostępniania dokumentacji z prowadzonych postępowań w ramach kontroli/audytów, odwołań i udzielania informacji publicznej
- organizowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych
- zapewnienie obsługi administracyjnej i logistycznej pionu zamówień publicznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanych z obsługą administracyjną lub prowadzeniem sekretariatu, w tym, w bezpośredniej obsłudze klienta
- bardzo dobra obsługa Pakietu MS Office
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- wysoki poziom umiejętności społecznych (komunikatywność, współpraca w zespole)
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w obsłudze organizacyjnej szkoleń
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługa klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-08-02 10:33