Oferta: ds. obsługi inwestycji i remontów
Data publikacji: 2019-01-25
Nr ref.: ZOU/28/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi inwestycji i remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-03-14
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów umów i zleceń na roboty budowlane i usługi
- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do uzyskania zezwoleń i decyzji związanych z prowadzeniem prac w obiektach budowlanych
- nadzór nad realizacją umów i przeglądów gwarancyjnych
- ewidencjonowanie przeglądów i zaleceń poprzeglądowych
- uczestniczenie w komisji odbioru robót i przeglądów obiektów
- zgłaszanie szkód i współpraca z brokerem ubezpieczeniowym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie lub wyższe - administracyjne, ekonomiczne techniczne/budowlane
- min. 3 letnie doświadczenie związane z zarządzaniem obiektami lub obsługą kontraktów budowlanych oraz obsługa administracyjną
- znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz kodeksu cywilnego w zakresie umów o roboty budowlane
- dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad kosztorysowania
- znajomość programu AutoCad i NORMA
- umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych
- szkolenia/kursy z prawa budowlanego oraz ochrony zabytków
- doświadczenie w zakresie prac konserwatorskich w obiektach zabytkowych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-03-14 11:23