Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2013-10-09
Nr ref.: ZOU /50/2013
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-11-19
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek i paczek (przyjmowanie, rejestracja, rozdzielanie, ewidencjonowanie, dostarczanie)
- obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną /Elektroniczna Skrzynka Podawcza/
- przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek Urzędu
- współpraca przy wysyłce korespondencji seryjnej skierowanej do podatników
- sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie - preferowane: administracyjne, ekonomiczne
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą administracyjno-biurową lub obsługą klienta w administracji publicznej
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office
Wymagania dodatkowe
- wiedza z zakresu stosowania Instrukcji kancelaryjnej i Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość struktur Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych
- znajomość programu Lotus Notes
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze oraz wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku i przenoszenia przesyłek,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2013-11-19 15:11