Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2013-10-09
Nr ref.: ZOU /50/2013
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-11-19

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek i paczek (przyjmowanie, rejestracja, rozdzielanie, ewidencjonowanie, dostarczanie)
  • obsługa korespondencji wpływającej drogą elektroniczną /Elektroniczna Skrzynka Podawcza/
  • przydzielanie korespondencji i współpraca z gońcami
  • udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek Urzędu
  • współpraca przy wysyłce korespondencji seryjnej skierowanej do podatników
  • sporządzanie rozliczeń z wysyłki korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie - preferowane: administracyjne, ekonomiczne
  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą administracyjno-biurową lub obsługą klienta w administracji publicznej
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office      

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu stosowania Instrukcji kancelaryjnej i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość struktur Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych
  • znajomość programu Lotus Notes

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze oraz wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku i przenoszenia przesyłek,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2013-11-19 15:11