Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych

Data publikacji: 2016-02-03
Nr ref.: ZOU /13/2016
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo do kwietnia 2017 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-02-29

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych oraz obsługa Elektronicznego Planu Zamówień Publicznych
  • monitorowanie i sporządzanie okresowych analiz z realizacji planu Urzędu
  • prowadzenie rejestru zamówień z zastosowaniem art. 6a oraz udzielania informacji w zakresie możliwości jego zastosowania
  •  weryfikowanie i zatwierdzanie wniosków w systemie Elektronicznej Ewidencji Zaangażowania Środków oraz weryfikowanie faktur pod kątem trybu udzielania zamówienia

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  magisterskie
  • min. półroczne doświadczenie w planowaniu, przetwarzaniu danych lub sprawozdawczości
  • znajomość Prawa Zamówień Publicznych
  • umiejętność sporządzania sprawozdań, raportów i analiz
  • bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie na kierunkach: administracyjnych, ekonomicznych, prawo
  • doświadczenie w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie zamawiającego
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać
z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-02-29 09:31