Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych
Data publikacji: 2016-06-16
Nr ref.: ZOU /72/2016
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-11
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
- pełnienie funkcji przewodniczącego komisji w postępowaniach przetargowych
- sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
- obsługiwanie elektronicznej Platformy Miasta Poznania w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych
- wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
- przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i opinii w zakresie zamówień publicznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracyjne, ekonomiczne
- trzyletni staż pracy
- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych
- dobra znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
- dobra obsługa Pakietu MS Office
- samodzielność i dobra organizacja w pracy
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w sporządzaniu opinii prawnych dotyczących zamówień publicznych
- studia podyplomowe/kursy z zakresu prawa zamówień publicznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługa klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-07-11 10:46