Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych
Data publikacji: 2019-11-04
Nr ref.: ZOU/213/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-12-05
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
- udzielanie porad i wyjaśnień wydziałom/biurom Urzędu przy opracowywaniu dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowania
- pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji w postępowaniach przetargowych
- sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
- wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
- obsługa elektronicznej Platformy Miasta Poznania w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów Prawa zamówień publicznych
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: prawo, administracja, ekonomiczne
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Informaxcja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2019-12-05 13:07