Oferta: ds. zaopatrzenia
Data publikacji: 2019-11-05
Nr ref.: ZOU/212/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zaopatrzenia
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-12-18
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Urzędu Miasta i miejskich jednostek,
w tym, między innymi: planowanie i realizowanie zamówień artykułów w grupach asortymentowych (meble, prasa papierowa, prasa elektroniczna), przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego - obsługa Elektronicznego Systemu Zaopatrzenia i Ewidencji Zaangażowania Środków
- współpraca z dostawcami i monitorowanie procesu dostaw towarów
- administrowanie systemem mobiParking Flota
- prowadzenie elektronicznej ewidencji towarów znajdujących się w pomieszczeniu depozytowym
- konfiguracja urządzeń mobilnych (konfiguracja kont, kopiowanie danych z pomocą aplikacji i komputera, wgrywanie aplikacji, trwałe usuwanie danych)instalacja i konfiguracja kont e-mail na platformie Android, iOS oraz producentów telefonów komórkowych, kont w aplikacji IBM Verse
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenia na stanowisku związanym z zaopatrzeniem lub logistyką
- umiejętność poprawnego prowadzenia dokumentacji
- umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych, instalacji i konfiguracji kont e-mailowych na platformie Android, iOS
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i elektronicznych narzędzi obsługowych
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe kierunkowe - administracyjne, ekonomiczne
- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- podstawowa znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych w zakresie telefonii komórkowej - urządzenia mobilne
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_ZOU_212_2019.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2019-12-18 10:29