Oferta: ds. zarządzania obiektami
Data publikacji: 2012-05-22
Nr ref.: WOU/21/2012
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zarządzania obiektami
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca 2012r
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-06-22
Zakres podstawowych czynności
- współtworzenie i aktualizacja standardów obiektów (dot. wyposażenia, oświetlenia, ochrony, sprzątania)
- samodzielne realizowanie zadań z zakresu zarządzania obiektami (przy ul.Kasprzaka 16, Rynek Śródecki 3, Czarneckiego 5 oraz Pl. Kolegiacki 17) w tym m.in.: zgłaszanie szkód objętych polisą ubezpieczeniową firmie ubezpieczeniowej, planowanie i nadzór nad translokacjami, utrzymanie dostaw mediów i odbioru odpadów, nadzorowanie utrzymywania czystości
- prowadzenie książki obiektu budowlanego i dokonywanie stosownych wpisów (dot. obiektu przy Pl. Kolegiackim 17)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie budowlane lub wyższe: budownictwo, prawo, administracja
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z administrowaniem nieruchomościami lub inwestycjami budowlanymi
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawa budowlanego, ustawy praw zamówień publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- licencja zawodowa zarządcy
- umiejętność obsługi programu Autocad
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymaga przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu na terenie Miasta Poznania i sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzewouobiekt.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-06-22 13:28