Oferta: ds. zarządzania obiektami

Data publikacji: 2012-05-22
Nr ref.: WOU/21/2012
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zarządzania obiektami
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca 2012r

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-06-22

Zakres podstawowych czynności

  • współtworzenie i aktualizacja standardów obiektów (dot. wyposażenia, oświetlenia, ochrony, sprzątania)
  • samodzielne realizowanie zadań z zakresu zarządzania obiektami (przy ul.Kasprzaka 16, Rynek Śródecki 3, Czarneckiego 5 oraz Pl. Kolegiacki 17) w tym m.in.: zgłaszanie szkód objętych polisą ubezpieczeniową firmie ubezpieczeniowej, planowanie i nadzór nad translokacjami, utrzymanie dostaw mediów i odbioru odpadów, nadzorowanie utrzymywania czystości
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego i dokonywanie stosownych wpisów (dot. obiektu przy Pl. Kolegiackim 17)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie  średnie budowlane lub  wyższe: budownictwo, prawo, administracja
  • co najmniej dwuletnie  doświadczenie na stanowisku związanym z administrowaniem nieruchomościami lub inwestycjami budowlanymi
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawa budowlanego, ustawy praw zamówień publicznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi  programów komputerowych (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • licencja zawodowa zarządcy
  • umiejętność obsługi programu Autocad

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca wymaga przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu na terenie Miasta Poznania i sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z pracownikami i instytucjami

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzewouobiekt.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-06-22 13:28