Oferta: ds. zarządzania obiektami
Data publikacji: 2015-02-25
Nr ref.: ZOU /28/ 2015
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zarządzania obiektami
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na okres ok. 1 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-03-23
Zakres podstawowych czynności
- zarządzanie obiektami, w tym m.in.: planowanie i nadzór nad translokacjami, utrzymanie dostaw mediów i odbioru odpadów, nadzorowanie utrzymywania czystości, zgłaszanie szkód objętych polisą ubezpieczeniową firmie ubezpieczeniowej
- przygotowywanie projektów umów oraz dokumentacji niezbędnej do udzielenia zamówienia publicznego (w tym m.in.: szacowanie wartości i opis przedmiotu zamówienia)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: administracja, zarządzanie, budownictwo
- co najmniej dwuletni staż pracy, w tym min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą lub administrowaniem nieruchomościami
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych
- dobra umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami
- umiejętność obsługi programu AutoCAD
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymaga przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu na terenie Miasta Poznania i sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2015-03-23 10:57