Oferta: ds. zarządzania obiektami
Data publikacji: 2024-04-11
Nr ref.: OUr/59/2024
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. zarządzania obiektami
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-05-29
Zakres podstawowych czynności
- nadzorowanie nieruchomości Urzędu, w tym m.in.:
- obsługa szkód ubezpieczeniowych
- planowanie i nadzór nad translokacjami
- monitorowanie realizacji umów związanych z dostawą mediów i odbioru odpadów
- nadzorowanie i kontrola pracy zewnętrznych firm sprzątających
- udział w przeglądach obiektów
- proponowanie rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów funkcjonowania nieruchomości
- obsługa umów i realizowanie zadań związanych z wynajmowaniem powierzchni w zarządzanych budynkach
- przygotowywanie opisu merytorycznego faktur oraz dekretacja kosztów na przydzielonych obiektach
- opracowanie projektów umów oraz dokumentacji niezbędnej do wszczęcia zapytań ofertowych lub postępowań w trybach prawa zamówień publicznych.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- roczne doświadczenie zawodowe związane z administracyjną obsługą nieruchomości
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność planowania, organizowania i koordynowania prac
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami
- kursy, szkolenia z zakresu prawa budowlanego
- znajomość prawa zamówień publicznych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze oraz na terenie Poznania
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2024-05-29 00:00
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2024-05-29 14:25