Oferta: ds. budżetu i analiz
Data publikacji: 2017-09-11
Nr ref.: ZOU /145/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. budżetu i analiz
Informacje dodatkowe: Umowa na czas określony ok. roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-10-05
Zakres podstawowych czynności
- tworzenie projektu budżetu wydziału oraz analiza jego wykonania
- przygotowanie i monitorowanie Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz sprawozdań finansowych w zakresie zadań realizowanych przez wydział
- monitorowanie zaangażowania środków finansowych i administrowanie dedykowanym elektronicznym systemem
- sporządzanie bieżących analiz finansowych i wynikających z nich wniosków
- obsługa elektronicznego systemu Centralnego Rejestru Umów oraz Planowania i Monitorowania Budżetu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych ze stosowaniem przepisów księgowych/finansowych
- znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie budżetów jednostek sektora finansów publicznych
- umiejętność tworzenia raportów i analiz finansowych
- dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w zakresie rozliczania dokumentów finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-10-05 11:21