Oferta: ds. koordynacji i planowania zamówień publicznych

Data publikacji: 2017-07-05
Nr ref.: ZOU/108/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. koordynacji i planowania zamówień publicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-08-02

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa korespondencji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • administrowanie Elektroniczną Bazą Zamówień
  • wykonywanie zadań związanych z publikacją ogłoszeń i informacji o prowadzonych w Urzędzie postępowaniach
  • koordynowanie udostępniania dokumentacji z prowadzonych postępowań w ramach kontroli/audytów, odwołań i udzielania informacji publicznej
  • organizowanie szkoleń wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych
  • zapewnienie obsługi administracyjnej i logistycznej pionu zamówień publicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanych z obsługą administracyjną lub prowadzeniem sekretariatu, w tym, w bezpośredniej obsłudze klienta
  • bardzo dobra obsługa Pakietu MS Office
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • wysoki poziom umiejętności społecznych (komunikatywność, współpraca w zespole)

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w obsłudze administracyjnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w obsłudze organizacyjnej szkoleń

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługa klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-08-02 10:33