Oferta: ds. obsługi doręczeń
Data publikacji: 2019-02-08
Nr ref.: ZOU/24/2019
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi doręczeń
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-03-20
Zakres podstawowych czynności
- koordynowanie pracy gońców, w tym: przydzielanie korespondencji wychodzącej w systemie elektronicznym, rozliczanie z pobranej korespondencji, nadzór i kontrola pracy gońców w terenie
- obsługa Elektronicznego Systemu Zlecania Usług
- obsługa poligraficzna wydziałów, m.in.: realizacja przyjętych zleceń, uzgadnianie terminów realizacji zleceń niestandardowych, monitorowanie stanu urządzeń poligraficznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office gł. arkusze kalkulacyjne
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- gotowość do pracy w terenie
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, kierunki techniczne
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
- doświadczenie w obsłudze urządzeń poligraficznych
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_ZOU_24_2019.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2019-03-20 12:48