Oferta: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data publikacji: 2014-05-29
Nr ref.: ZOU /46/2014
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi inwestycji i remontów

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-08-01

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów umów i zleceń w zakresie robót i usług budowlanych
  • kompletowanie dokumentacji w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
  •  przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń oraz decyzji związanych z prowadzeniem prac w obiektach budowlanych, w tym w obiektach zabytkowych
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją zabezpieczeń należytego wykonywania umów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracyjne, ekonomiczne, budowlane
  • doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją kontraktów budowlanych lub pracami konserwatorskimi w obiektach zabytkowych
  • znajomość przepisów prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z prawa budowlanego, ochrony zabytków
  • doświadczenie  w obsłudze administracyjnej biura

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się pomiędzy różnymi lokalizacjami Urzędu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_WZOU_46.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-08-01 09:23