Oferta: ds. obsługi inwestycji i remontów
Data publikacji: 2018-04-19
Nr ref.: ZOU /75/2018
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi inwestycji i remontów
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-06-12
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów umów i zleceń w zakresie robót budowlanych i usług oraz monitorowanie terminowości i poprawności ich wykonania
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- prowadzenie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń i decyzji związanych z prowadzeniem prac obiektach budowlanych, w tym obiektach zabytkowych
- monitorowanie stanu realizacji umów i gwarancji, prowadzeniem prac w prowadzenie ewidencji przeglądów budowlanych i zaleceń poprzeglądowych
- zgłaszanie szkód do brokera ubezpieczeniowego i kompletowanie odpowiedniej dokumentacji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie związane z realizacją kontraktów budowlanych lub pracami konserwatorskimi w obiektach zabytkowych
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych
- doświadczenie związane z obsługą administracyjną biura, prowadzeniem dokumentacji i/lub zarządzaniem obiektami
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: administracja, ekonomiczne, budowlane
- studia podyplomowe/kursy z prawa budowlanego/zamówień publicznych/ochrony zabytków
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze, wymagająca mobilności i kontaktu z klientami. Miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2018-06-12 13:03