Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2017-04-21
Nr ref.: ZOU /65/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-06-28
Zakres podstawowych czynności
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa interesantów w zakresie kierowania do właściwych komórek Urzędu i miejskich jednostek
- udzielanie podstawowych informacji turystycznych
- sporządzanie ewidencji i analiz dotyczących funkcjonowania Punktu Informacyjnego w Urzędzie
- dystrybuowanie nieodpłatnych materiałów promocyjnych, rozwieszanie plakatów i ogłoszeń
- przyjmowanie, rozdzielanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do Urzędu drogą pocztową oraz składaną osobiście przez interesantów
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy biuro-administracyjnej związanej z obsługą sekretariatu, kancelarii, recepcji lub punktu obsługi klienta
- znajomość Instrukcji kancelaryjnej
- znajomość struktur i przestrzennego rozmieszczenia Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
- kursy/szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta oraz udzielania pierwszej pomocy
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, z bezpośrednią obsługą klienta. Miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-06-28 13:39