Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych
Data publikacji: 2016-02-03
Nr ref.: ZOU /13/2016
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo do kwietnia 2017 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-02-29
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych oraz obsługa Elektronicznego Planu Zamówień Publicznych
- monitorowanie i sporządzanie okresowych analiz z realizacji planu Urzędu
- prowadzenie rejestru zamówień z zastosowaniem art. 6a oraz udzielania informacji w zakresie możliwości jego zastosowania
- weryfikowanie i zatwierdzanie wniosków w systemie Elektronicznej Ewidencji Zaangażowania Środków oraz weryfikowanie faktur pod kątem trybu udzielania zamówienia
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- min. półroczne doświadczenie w planowaniu, przetwarzaniu danych lub sprawozdawczości
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- umiejętność sporządzania sprawozdań, raportów i analiz
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie na kierunkach: administracyjnych, ekonomicznych, prawo
- doświadczenie w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie zamawiającego
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać
z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-02-29 09:31