Oferta: ds. obsługi zamówień publicznych
Data publikacji: 2017-07-18
Nr ref.: ZOU /115/2017
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi zamówień publicznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-09-05
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania
- pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji w postępowaniach przetargowych
- sporządzanie protokołów z czynności komisji przetargowych
- wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań
- obsługa elektronicznej Platformy Miasta Poznania w zakresie prowadzonych elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji oraz licytacji elektronicznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- minimum trzyletni staż pracy
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych
- dobra znajomość aktualnych przepisów z zakresu zamówień publicznych
- dobra obsługa Pakietu MS Office
- umiejętności negocjacyjne
- samodzielność i dobra organizacja pracy
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie kierunkowe: prawo, administracyjne, ekonomiczne
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych
- umiejętność przygotowywania i przeprowadzania szkoleń/prezentacji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-09-05 11:40