Oferta: główny specjalista ds. weryfikacji zamówień wydziału
Data publikacji: 2015-11-24
Nr ref.: ZOU /126/2015
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: główny specjalista ds. weryfikacji zamówień wydziału
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-01-13
Zakres podstawowych czynności
- samodzielne prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji zdań i przestrzegania procedur w Wydziale
- koordynowanie działań związanych z realizowanymi w Wydziale kontrolami i audytami
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami kierowanymi do Wydziału
- prowadzenie spraw związanych z planowaniem i sprawozdawczością w zakresie planu zadań w Wydziale
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne kierunki uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu kontroli/audytu
- 4-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z kontrolą wewnętrzną lub audytem obszarze monitorowania systemu kontroli zarządczej
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw o finansach publicznych i zamówieniach publicznych
- znajomość standardów kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu kontroli lub audytu
- kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych
- doświadczenie związane z obsługą zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługa klienta, miejsce pracy nieprzystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-01-13 13:46