Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2024-01-11
Nr ref.: Nr ref. OUr/12/2024
Wydział: Wydział Obsługi Urzędu
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-02-08

Zakres podstawowych czynności

  • bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów urzędu
  • udzielanie informacji o funkcjonowaniu i strukturze urzędu w Punkcie Informacji
  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, m.in.: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, prowadzenie ewidencji, dokonywanie elektronicznej rejestracji korespondencji wpływającej do urzędu 

Wymagania obowiązkowe

  • przynajmniej średnie wykształcenie
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy związanej z obsługą kancelaryjną w jednostkach administracji publicznej lub w placówkach pocztowych
  • wykształcenie wyższe - administracja, ekonomiczne, zarządzanie
  • dobra znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_OUr_12_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Ajchsztet
Data wytworzenia informacji: 2024-02-08 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2024-02-08 12:32