Oferta: ds. archiwizacji
Data publikacji: 2016-09-20
Nr ref.: OR/119/2016
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. archiwizacji
Informacje dodatkowe: praca na czas określony, ok. 2 lat
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-12-16
Zakres podstawowych czynności
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta w zakresie archiwizacji i udostępniania akt
- udział w pracach związanych z przyjmowaniem w depozyt i brakowaniem dokumentów z wyborów i referendum
- sporządzanie informacji i korespondencji oraz udzielanie informacji publicznej
w zakresie spraw prowadzonych przez Archiwum Zakładowe - brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia
- dbanie o stan fizyczny dokumentacji i utrzymanie porządku w magazynach
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - kierunki ze specjalnością archiwistyczną, zarządzaniem dokumentacją
- min. roczne doświadczenie w obsłudze archiwum jednostki administracji publicznej
- wiedza z zakresu stosowania przepisów dotyczących archiwizacji oraz instrukcji kancelaryjnej
- umiejętność obsługi klienta
- dobra umiejętność obsługi Pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- wiedza z zakresu postępowania z dokumentem elektronicznym
- umiejętność prowadzenia szkoleń
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera i bezpośrednią obsługą klienta, również
w magazynie (wilgoć, kurz, zmienna temperatura), stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-12-16 12:38