Oferta: ds. ewidencji i rozliczeń wydatków na szkolenia

Data publikacji: 2011-10-07
Nr ref.: WOR/81/2011
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. ewidencji i rozliczeń wydatków na szkolenia

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-10-26

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw administracyjnych związanych z dokształcaniem pracowników w tym:
    • prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń finansowych
    • dokonywanie zgłoszeń pracowników na szkolenia, konferencje, itp.
    • przygotowywanie umów z pracownikami
    • przygotowywanie zapotrzebowań na uruchomienie środków finansowych
    • analiza wykorzystania środków finansowych na szkolenia
  • wprowadzanie danych o kontrahentach będących stronami umów, zleceń, zamówień
    i porozumień realizowanych przez Oddział

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe -  ekonomiczne, administracyjne
  • doświadczenie w pracach administracyjno-księgowych w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność analizy danych oraz sporządzania sprawozdań i zestawień finansowych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu zaawansowanym, zwłaszcza MS Excel

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
  • doświadczenie w opracowywaniu analiz i sprawozdań (w tym finansowych)
  • znajomość języka angielskiego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze worewidenc.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-10-26 13:57