Oferta: ds. ewidencji i rozliczeń wydatków na szkolenia
Data publikacji: 2011-10-07
Nr ref.: WOR/81/2011
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. ewidencji i rozliczeń wydatków na szkolenia
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-10-26
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw administracyjnych związanych z dokształcaniem pracowników w tym:
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń finansowych
- dokonywanie zgłoszeń pracowników na szkolenia, konferencje, itp.
- przygotowywanie umów z pracownikami
- przygotowywanie zapotrzebowań na uruchomienie środków finansowych
- analiza wykorzystania środków finansowych na szkolenia
- wprowadzanie danych o kontrahentach będących stronami umów, zleceń, zamówień
i porozumień realizowanych przez Oddział
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, administracyjne
- doświadczenie w pracach administracyjno-księgowych w jednostkach administracji publicznej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność analizy danych oraz sporządzania sprawozdań i zestawień finansowych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu zaawansowanym, zwłaszcza MS Excel
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- doświadczenie w opracowywaniu analiz i sprawozdań (w tym finansowych)
- znajomość języka angielskiego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze worewidenc.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-10-26 13:57