Oferta: ds. koordynacji zatrudnienia stażystów

Data publikacji: 2015-10-26
Nr ref.: OR/119/2015
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. koordynacji zatrudnienia stażystów
Informacje dodatkowe: praca na czas określony 1,5 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-11-17

Zakres podstawowych czynności

1. Planowanie i realizacja programu staży studenckich w UMP w tym:

  • analiza potrzeb wydziałów Urzędu w zakresie zatrudniania stażystów
  • rekrutacja stażystów
  • przygotowywanie projektów umów dla stażystów
  • rejestrowanie umów zleceń ze stażystami w systemie KSAT
  • okresowe analizowanie i ocena programu
  • przygotowywanie akcji promujących staże studenckie
  • współpraca z Uczelniami poznańskimi, biurami karier, kołami naukowymi itp.

2. Koordynacja działań i kontaktów z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie staży absolwenckich.

3. Prowadzenie ewidencji dot. praktyk zawodowych dla uczniów i studentów, przygotowywanie stosownych dokumentów.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • doświadczenie w działach kadrowych lub personalnych
  • doświadczenie w obsłudze klienta w administracji publicznej
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • znajomość środowiska akademickiego
  • doświadczenie związane z zawieraniem umów cywilno prawnych
  • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla  osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2015-11-17 10:55