Oferta: ds. organizacyjnych

Data publikacji: 2013-01-07
Nr ref.: WOR/01/2013
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-07-23

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów pism i upoważnień
  • prowadzenie ewidencji zbiorów danych osobowych
  • przygotowywanie analiz z zakresu funkcjonowania administracji, opracowywanie materiałów źródłowych niezbędnych do rozstrzygania  sporów kompetencyjnych
  • prowadzenie spraw dot. udzielania informacji publicznej
  • przygotowywanie prezentacji multimedialnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie -   administracja, politologia
  • co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach wymagających stosowania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość przepisów kodeksu wyborczego
  • umiejętność redagowania pism, aktów prawnych i ich opiniowania
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu zaawansowanym,  a  zwłaszcza MS Excel i Power Point

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach  samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: stała praca przy komputerze, wymaga ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami; stanowisko zlokalizowane w części budynku, która nie jest dostosowana do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

infomacja o wynikach naboru_Or_1_2013.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2013-07-23 08:43