Oferta: ds. prawno-organizacyjnych

Data publikacji: 2009-07-29
Nr ref.: WOR/113/2009
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-09-15

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów aktów prawnych, zarządzeń Prezydenta i uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń dyrektora Wydziału Organizacyjnego w sprawach należących do zakresu działania Oddziału Organizacji

  • opiniowanie projektów regulaminów wydziałów Urzędu oraz statutów i regulaminów organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych

  • prowadzenie spraw dot. organizacji i funkcjonowania Urzędu

  • udział w przygotowywaniu propozycji rozstrzygnięć w zakresie wątpliwości i sporów kompetencyjnych pomiędzy wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo

  • co najmniej roczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z przygotowywaniem projektów regulacji prawnych

  • umiejętność redagowania aktów prawnych i ich opiniowania

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia z zakresu zasad legislacji

  • doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej w działach prawno-organizacyjnych

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwlaifikacyjnej

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_WOR_113_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-09-15 12:56