Oferta: ds. prawno-organizacyjnych
Data publikacji: 2013-11-26
Nr ref.: OR /59/2013
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-01-02
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów aktów prawnych, zarządzeń Prezydenta i uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń dyrektora Wydziału Organizacyjnego w sprawach należących do zakresu działania Oddziału Organizacji
- opiniowanie projektów regulaminów wydziałów Urzędu oraz statutów i regulaminów organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
- prowadzenie spraw dot. organizacji i funkcjonowania Urzędu
- udział w przygotowywaniu propozycji rozstrzygnięć w zakresie wątpliwości i sporów kompetencyjnych pomiędzy wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- umiejętność analizy i redagowania aktów prawnych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- kursy i szkolenia z zakresu zasad legislacji
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej w działach prawno-organizacyjnych
- studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania w administracji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: stała praca przy komputerze, wymaga ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami; stanowisko zlokalizowane w części budynku, która nie jest dostosowana do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-01-02 10:59