Oferta: ds. rady miasta

Data publikacji: 2009-02-20
Nr ref.: WOR/39/2009
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rady miasta

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-04-16

Zakres podstawowych czynności

  • redagowanie informacji i sprawozdań o wykonaniu uchwał Rady Miasta Poznania

  • analizowanie uchwał Rady Miasta Poznania pod kątem stopnia ich wykonania

  • redagowanie projektów odpowiedzi w sprawach realizacji wniosków i stanowisk komisji Rady Miasta Poznania

  • kierowanie wniosków i stanowisk Komisji do właściwych rzeczowo wydziałów lub miejskich jednostek organizacyjnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - administracyjne

  • doświadczenie zawodowe w charakterze protokolanta lub w redagowaniu tekstów/ sprawozdań (np. z narad, posiedzeń)

  • umiejętność jasnego, zwięzłego i poprawnego redagowania tekstów

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • podyplomowe Studium Samorządowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

doknr6-wor.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2009-04-16 10:39