Oferta: ds. rady miasta
Data publikacji: 2009-02-20
Nr ref.: WOR/39/2009
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rady miasta
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-04-16
Zakres podstawowych czynności
redagowanie informacji i sprawozdań o wykonaniu uchwał Rady Miasta Poznania
analizowanie uchwał Rady Miasta Poznania pod kątem stopnia ich wykonania
redagowanie projektów odpowiedzi w sprawach realizacji wniosków i stanowisk komisji Rady Miasta Poznania
kierowanie wniosków i stanowisk Komisji do właściwych rzeczowo wydziałów lub miejskich jednostek organizacyjnych
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - administracyjne
doświadczenie zawodowe w charakterze protokolanta lub w redagowaniu tekstów/ sprawozdań (np. z narad, posiedzeń)
umiejętność jasnego, zwięzłego i poprawnego redagowania tekstów
umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
podyplomowe Studium Samorządowe
doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2009-04-16 10:39