Oferta: ds. rejestracji
Data publikacji: 2012-06-04
Nr ref.: WOR/23/2012
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rejestracji
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-07-10
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie rejestracji pacjentów
- prowadzenie kartotek pacjentów i dokumentacji medycznej
- wykonywanie szczepień przeciwgrypowych i wzw na terenie zakładu pracy
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie min średnie - pielęgniarstwo
- kwalifikacje do wykonywania zadań służb medycyny pracy
- min. trzyletnie doświadczenie w zawodzie
- doświadczenie w prowadzeniu rejestracji medycznej
- doświadczenie w przeprowadzaniu szczepień
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
.
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymaga sprawnego, bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami, stanowisko w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze worpiel.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-07-10 10:59