Oferta: ds. rejestracji

Data publikacji: 2012-06-04
Nr ref.: WOR/23/2012
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rejestracji

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-07-10

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie rejestracji pacjentów
  • prowadzenie kartotek pacjentów i dokumentacji medycznej
  • wykonywanie szczepień przeciwgrypowych i wzw na terenie zakładu pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie min średnie - pielęgniarstwo
  • kwalifikacje do wykonywania zadań służb medycyny pracy
  • min. trzyletnie  doświadczenie w zawodzie
  • doświadczenie w prowadzeniu rejestracji medycznej
  • doświadczenie w przeprowadzaniu szczepień
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

.

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca wymaga  sprawnego, bezpośredniego  komunikowania się z pracownikami i instytucjami, stanowisko w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze worpiel.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2012-07-10 10:59