Oferta: ds. rejestrów skarg, wniosków i interwencji

Data publikacji: 2016-08-12
Nr ref.: OR /100/2016
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rejestrów skarg, wniosków i interwencji
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2016-08-30

Zakres podstawowych czynności

  • rejestrowanie i dekretowanie korespondencji w systemie elektronicznym
  • prowadzenie rejestrów i spisów spraw w systemie elektronicznym
  • przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
  • sporządzanie pism w sprawach skarg, wniosków i interwencji
  • udział w przygotowywaniu materiałów sprawozdawczych i opracowań analitycznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe  - administracyjne, nauki społeczne
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
    w jednostkach administracji publicznej
  • wiedza i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej 
  • dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i dokładność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
  • znajomość programu Lotus Notes

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: Praca administracyjna przy komputerze. Miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2016-08-30 12:45