Oferta: ds. ubezpieczeń społecznych
Data publikacji: 2023-01-13
Nr ref.: OR/19/2023
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. ubezpieczeń społecznych
Informacje dodatkowe: ODDZIAŁ SPRAW PRACOWNICZYCH
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-02-28
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń podatkowych, ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, w tym m.in.:
- obliczanie wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków: chorobowych, wypadkowych i opiekuńczych (ustalanie: prawa do zasiłku, rodzaju absencji, podstawy naliczania)
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej - karty zasiłkowe, wnioski do zasiłków opiekuńczych, wystawianie wniosków w sprawie przyznania świadczenia rehabilitacyjnego, wystawianie druków Z-3 dla ZUS-u
- przygotowywanie zaświadczeń o okresach nie składkowych dla pracowników, z którymi Urząd rozwiązuje stosunek pracy
- przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp-7 dla potrzeb ustalenia kapitału początkowego oraz dla byłych pracowników Urzędu i osób ze zlikwidowanych zakładów
- naliczanie podatku od osób fizycznych dla pracowników Urzędu, sporządzanie rocznego rozliczenia -deklaracji PIT 4 R
- sporządzanie rozliczeń pobranych zaliczek od wynagrodzeń, od zasiłków z ubezpieczeń społecznych i innych wypłat, przekazywanie zaliczek na konto Urzędu Skarbowego
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy w obszarze kadrowo-płacowym
- znajomość podstawowych zagadnień związanych z wynagrodzeniem z umowy o pracę
- znajomość zasad naliczania wynagrodzenia chorobowego, zasiłków chorobowego, macierzyńskiego, opiekuńczego
- wiedza z zakresu zasad naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych od umowy o pracę
- umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność i dokładność
- umiejętność współpracy w zespole
Wymagania dodatkowe
- kursy/studia podyplomowe z zakresu: ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, kadry/płace
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- umiejętność obsługi programu Płatnik
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- kontakt z pracownikami i instytucjami
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 00:00
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2023-02-28 08:11