Oferta: ds. wspierania procesu rozpatrywania skarg i wniosków

Data publikacji: 2014-01-03
Nr ref.: OR/1/2014
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. wspierania procesu rozpatrywania skarg i wniosków
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu, na czas określony do dwóch lat

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-01-29

Zakres podstawowych czynności

  • analiza formalno-prawna skarg, wniosków i interwencji obywatelskich
  • opracowywanie projektów informacji o sposobie załatwienia skargi, wniosku i interwencji
  • ocena pod względem formalno-prawnym dokumentacji, projektów wewnętrznych aktów prawnych, umów
  • udzielanie informacji i porad klientowi wewnętrznemu, w zakresie zleconym przez radcę prawnego
  • prowadzenie stosownych spisów i rejestrów spraw

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
  • doświadczenie w pracy w jednostce administracji samorządowej oraz w kancelarii prawnej
  • odbywanie aplikacji radcowskiej i ukończenie min. pierwszego roku tej aplikacji
  • znajomość i umiejętność sprawnego stosowania obowiązujących przepisów prawnych
  • umiejętność dokonywania analizy prawnej
  • znajomość zakresu kompetencji organów administracji publicznej, zwłaszcza lokalnej

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej UMP i miejskich jednostek organizacyjnych
  • doświadczenie w wykonywaniu zastępstwa prawnego przed sądami i organami administracji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

nfo_o_ naborze OR_1.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2014-01-29 11:02