Oferta: ds. wspierania procesu rozpatrywania skarg i wniosków
Data publikacji: 2014-01-03
Nr ref.: OR/1/2014
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. wspierania procesu rozpatrywania skarg i wniosków
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu, na czas określony do dwóch lat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-01-29
Zakres podstawowych czynności
- analiza formalno-prawna skarg, wniosków i interwencji obywatelskich
- opracowywanie projektów informacji o sposobie załatwienia skargi, wniosku i interwencji
- ocena pod względem formalno-prawnym dokumentacji, projektów wewnętrznych aktów prawnych, umów
- udzielanie informacji i porad klientowi wewnętrznemu, w zakresie zleconym przez radcę prawnego
- prowadzenie stosownych spisów i rejestrów spraw
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
- doświadczenie w pracy w jednostce administracji samorządowej oraz w kancelarii prawnej
- odbywanie aplikacji radcowskiej i ukończenie min. pierwszego roku tej aplikacji
- znajomość i umiejętność sprawnego stosowania obowiązujących przepisów prawnych
- umiejętność dokonywania analizy prawnej
- znajomość zakresu kompetencji organów administracji publicznej, zwłaszcza lokalnej
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad funkcjonowania i struktury organizacyjnej UMP i miejskich jednostek organizacyjnych
- doświadczenie w wykonywaniu zastępstwa prawnego przed sądami i organami administracji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i pracownikami; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2014-01-29 11:02