Oferta: broker informacji merytorycznej

Data publikacji: 2013-09-18
Nr ref.: OR /48/2013
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: broker informacji merytorycznej

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-10-22

Zakres podstawowych czynności

  • udzielanie klientom informacji i odpowiedzi na pytania o miejsce, czas, wymagane dokumenty, należne opłaty oraz tryb załatwiania spraw dot.: ewidencji ludności, dowodów osobistych, sporządzania aktualizacji aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów, informacji pasażerskiej, informacji z zakresu GOAP.
  • udzielanie informacji o statusie spraw indywidualnych określonych w ww. sprawach i objętych usługą Biura
  • umawianie interesariuszy przy pomocy elektronicznego kalendarza na wizyty
    w wydziałach w celu załatwienia ww. spraw
  • kontaktowanie interesariuszy z pracownikami merytorycznymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie
  • wysoki poziom umiejętności społecznych, a zwłaszcza komunikacji werbalnej, nastawienia na współpracę, asertywnego zachowania
  • znajomość zasad/umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta, pracą w call center  lub  w jednostkach administracji publicznej
  • posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: stała praca przy komputerze, wymaga ciągłego, bezpośredniego kontaktu z klientem; stanowisko zlokalizowane w budynku dostosowanym do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_dok 6.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji OR/48/2013 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyś
Data i godzina publikacji: 2013-10-22 08:05