Oferta: ds. koordynacji zatrudnienia stażystów

Data publikacji: 2013-12-19
Nr ref.: OR/68/2013
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. koordynacji zatrudnienia stażystów

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-01-27

Zakres podstawowych czynności

  • planowanie i realizacja programu staży studenckich w UMP w tym: analiza potrzeb wydziałów Urzędu w zakresie zatrudniania stażystów, rekrutacja stażystów
    i przygotowywanie projektów umów, rejestrowanie umów ze stażystami w systemie KSAT,  przygotowywanie akcji promujących staże studenckie
  • koordynacja działań i kontaktów z PUP w ramach programu "Absolwent"
  • prowadzenie ewidencji dot. praktyk zawodowych dla uczniów i studentów, przygotowywanie stosownych dokumentów potwierdzających odbywanie praktyk
  • współpraca przy organizacji szkoleń, badaniach ankietowych, analizach kadrowych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie 
  • co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z koordynacją szkoleń lub prowadzeniem rekrutacji  
  • bardzo wysoki poziom umiejętności społecznych  i wystąpień publicznych
  • umiejętność obsługi komputera -Pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania kadrami, public relations, marketingu
  • znajomość środowiska akademickiego
  • doświadczenie w realizacji zadań metodą projektową

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się ze studentami, wydziałami Urzędu i uczelniami, wyjścia poza miejsce pracy; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-01-27 13:03