Oferta: ds. koordynacji zatrudnienia stażystów
Data publikacji: 2013-12-19
Nr ref.: OR/68/2013
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. koordynacji zatrudnienia stażystów
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-01-27
Zakres podstawowych czynności
- planowanie i realizacja programu staży studenckich w UMP w tym: analiza potrzeb wydziałów Urzędu w zakresie zatrudniania stażystów, rekrutacja stażystów
i przygotowywanie projektów umów, rejestrowanie umów ze stażystami w systemie KSAT, przygotowywanie akcji promujących staże studenckie - koordynacja działań i kontaktów z PUP w ramach programu "Absolwent"
- prowadzenie ewidencji dot. praktyk zawodowych dla uczniów i studentów, przygotowywanie stosownych dokumentów potwierdzających odbywanie praktyk
- współpraca przy organizacji szkoleń, badaniach ankietowych, analizach kadrowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z koordynacją szkoleń lub prowadzeniem rekrutacji
- bardzo wysoki poziom umiejętności społecznych i wystąpień publicznych
- umiejętność obsługi komputera -Pakiet MS Office w stopniu zaawansowanym
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania kadrami, public relations, marketingu
- znajomość środowiska akademickiego
- doświadczenie w realizacji zadań metodą projektową
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga bezpośredniego kontaktowania się ze studentami, wydziałami Urzędu i uczelniami, wyjścia poza miejsce pracy; stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-01-27 13:03