Oferta: ds. planowania i rozliczeń budżetu

Data publikacji: 2023-06-13
Nr ref.: OR/101/2023
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. planowania i rozliczeń budżetu

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-06-30

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw administracyjno-finansowych związanych z rozwojem zawodowym pracowników Urzędu w tym m.in.: zgłaszanie pracowników na szkolenia zewnętrzne, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń finansowych dotyczących szkoleń, przygotowywanie dyspozycji przekazania środków, wprowadzanie ich do systemu KSAT oraz dodawanie dokumentów do umów, przygotowywanie umów dotyczących dokształcania, prowadzenie bazy danych związanych z udziałem pracowników w szkoleniach zewnętrznych;
  • prowadzenie spraw administracyjno-finansowych związanych z delegacjami służbowymi pracowników;
  • obsługa finansowo-księgowa wydziału w tym m.in.: prowadzenie ewidencji dokumentów finansowo - księgowych dotyczących realizacji zadań Wydziału, przygotowywanie dokumentów księgowych do wypłaty, wprowadzanie dokumentów do systemu KSAT, wystawianie not obciążeniowych oraz not korygujących, wprowadzanie do systemu KSAT faktur i rachunków za wykonane zobowiązania dotyczące zadań  wydziału, dodawanie dokumentów do umów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń finansowych w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość zasad sprawozdawczości budżetowej
  • umiejętność sporządzania analiz, raportów i zestawień finansowych
  • bardzo dobra obsługa MS Excel

Wymagania dodatkowe

  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • rodzaj pracy wymaga dużej skrupulatności i dokładności
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Teresa Dmochowska-Weber
Data wytworzenia informacji: 2023-06-30 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2023-06-30 10:17