Oferta: ds. prawno-organizacyjnych

Data publikacji: 2013-11-26
Nr ref.: OR /59/2013
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-01-02

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów aktów prawnych, zarządzeń Prezydenta i uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń dyrektora Wydziału Organizacyjnego w sprawach  należących do zakresu działania Oddziału Organizacji
  • opiniowanie projektów regulaminów wydziałów Urzędu oraz statutów i regulaminów organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
  • prowadzenie spraw dot. organizacji i funkcjonowania Urzędu
  • udział w przygotowywaniu propozycji rozstrzygnięć w zakresie wątpliwości i sporów kompetencyjnych pomiędzy wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, administracja
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
  • umiejętność analizy i redagowania aktów prawnych
  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia z zakresu zasad legislacji
  • doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej w działach  prawno-organizacyjnych
  • studia podyplomowe z zakresu organizacji i zarządzania w administracji

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: stała praca przy komputerze, wymaga ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami; stanowisko zlokalizowane w części budynku, która nie jest dostosowana do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dok_6_info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-01-02 10:59