Oferta: ds. prawno-organizacyjnych
Data publikacji: 2017-07-17
Nr ref.: OR/114/2017
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. prawno-organizacyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-08-09
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie spraw należących do zadań oddziału, w tym min: zarządzeń Prezydenta, uchwał Rady Miasta, zarządzeń dyrektora wydziału organizacyjnego
- opiniowanie aktów prawnych takich jak: regulaminy wydziałów/biur Urzędu oraz statutów i regulaminów organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
- prowadzenie zbiorów regulaminów organizacyjnych, statutów i dokumentów ustrojowych Miasta
- prowadzenie spraw i analiz dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracyjne
- min.rok doświadczenia w pionach prawno-organizacyjnych w administracji publicznej
- umiejętność dokonywania analizy prawnej, weryfikowania projektów aktów prawnych przedstawionych do konsultacji
- doświadczenie w przygotowywaniu aktów prawnych z zakresu spraw należących do jednostek samorządu terytorialnego
- zaawansowana obsługa pakietu MS Office, Internetu oraz systemu Lex
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
- znajomość struktur organizacyjnych Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek
- kursy z zakresu legislacji
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-08-09 09:51