Oferta: ds. rady miasta
Data publikacji: 2007-10-01
Nr ref.: WOR/213/2007
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rady miasta
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-01-04
Zakres podstawowych czynności
• analizowanie uchwał Rady Miasta Poznania oraz przygotowywanie informacji o ich wykonaniu
• aktualizowanie rejestru uchwał Rady Miasta Poznania o informacje związane ze stanem realizacji uchwał
• przekazywanie uchwał Rady Miasta Poznania wydziałom i miejskim jednostkom organizacyjnym celem ich wykonania, zgodnie z dyspozycją Prezydenta Miasta
• redagowanie projektów odpowiedzi w sprawach realizacji wniosków i stanowisk komisji Rady Miasta Poznania
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe humanistyczne (preferowane: prawo, administracja, politologia)
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu Office
• umiejętność poprawnego redagowania tekstów
• umiejętność dobrej organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
• podyplomowe studium samorządowe
• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
• znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie , Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2008-01-04 09:23