Oferta: ds. rozliczeń i ewidencji umów
Data publikacji: 2007-09-25
Nr ref.: WOR/208/2007
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rozliczeń i ewidencji umów
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca 2007r
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-10-26
Zakres podstawowych czynności
• prowadzenie rejestru umów cywilno-prawnych
• prowadzenie ewidencji zamówień na zaopatrzenie materiałowo-techniczne, zakup wyposażenia, konserwacje i naprawy sprzętu, usługi transportowe
• prowadzenie spraw związanych z publikacją ogłoszeń Urzędu
• prowadzenie analiz i rozliczeń umów cywilno-prawnych i zleceń
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - ekonomiczne, administracyjne
• znajomość ustawy o finansach publicznych, zasad rachunkowości
• umiejętność przygotowywania umów i porozumień
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
• umiejętność współpracy w zespole
Wymagania dodatkowe
• doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
• umiejętność samodzielnej interpretacji przepisów obowiązujących na stanowisku pracy
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie , do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-10-26 12:14