Oferta: ds. rozliczeń i ewidencji umów

Data publikacji: 2007-09-25
Nr ref.: WOR/208/2007
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. rozliczeń i ewidencji umów
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca 2007r

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-10-26

Zakres podstawowych czynności

• prowadzenie rejestru umów cywilno-prawnych
• prowadzenie ewidencji zamówień na zaopatrzenie materiałowo-techniczne, zakup wyposażenia, konserwacje i naprawy sprzętu, usługi transportowe
• prowadzenie spraw związanych z publikacją ogłoszeń Urzędu
• prowadzenie analiz i rozliczeń umów cywilno-prawnych i zleceń

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - ekonomiczne, administracyjne
• znajomość ustawy o finansach publicznych, zasad rachunkowości
• umiejętność przygotowywania umów i porozumień
• umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
• umiejętność współpracy w zespole

Wymagania dodatkowe

• doświadczenie w jednostkach administracji samorządowej
• umiejętność samodzielnej interpretacji przepisów obowiązujących na stanowisku pracy

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie , do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

WOr_208.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-10-26 12:14