Oferta: ds. wdrożenia poznańskiej elektronicznej karty aglomeracyjnej

Data publikacji: 2007-09-25
Nr ref.: WOR/209/2007
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: ds. wdrożenia poznańskiej elektronicznej karty aglomeracyjnej
Informacje dodatkowe: Praca na 0,5 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-10-23

Zakres podstawowych czynności

• opracowanie harmonogramu działań związanych z wdrożeniem PEKA
• koordynowanie i monitorowanie prac związanych z realizacją projektu
• współpraca z MPK, MJO, Politechniką Poznańską, innymi podmiotami uczestniczącymi w projekcie oraz z PCSS w zakresie wdrażania wieloaplikacyjnej karty miejskiej
• sporządzanie okresowych zbiorczych sprawozdań i analiz dot. PEKA

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - ekonomiczne, administracyjne, techniczne
• doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów teleinformatycznych
• wiedza z zakresu technologii kart chipowych, w tym biletów elektronicznych i mikropłatności
• wiedza na temat E-administracji i podpisu cyfrowego

Wymagania dodatkowe

• doświadczenie w jednostkach administracji publicznej
• kursy i szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, zarządzania projektami
• znajomość zasad postępowania w sprawach o udzielanie zamówień publicznych

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ,
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

WOr_209.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-10-23 09:06