Oferta: radca prawny
Data publikacji: 2017-01-19
Nr ref.: OR/11/2017
Wydział: Wydział Organizacyjny
Stanowisko: radca prawny
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-01-23
Zakres podstawowych czynności
- obsługa prawna organów Miasta Poznania i Urzędu Miasta (m.in.: opiniowanie projektów aktów prawnych, umów, projektów ustaw oraz odpowiedzi na wystąpienia prokuratury i Najwyższej Izby Kontroli)
- udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych
- uczestniczenie w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Miasto
- uczestniczenie w sesjach Rady Miasta oraz posiedzeniach komisji Rady Miasta
- występowanie w charakterze pełnomocnika Miasta lub Urzędu
w postępowaniach przed sądami oraz innymi organami orzekającymi - nadzór prawny nad egzekucją orzeczeń sądowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, wpis na listę radców prawnych
- bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa i umiejętność ich stosowania
- wiedza dotycząca zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego
- bardzo dobra znajomość programów Pakiet MS Office i Lex
- wysoki poziom umiejętności społecznych szczególnie w zakresie obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2017-01-23 10:25